środa, 7 stycznia 2015

Liebster Blog Award !!!

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

 Nominowała mnie fantastyczna
Dorcas Meadowes-Black 
z bloga :

Dzięki ! Jesteś wielka !

Pytania jakie otrzymałam od Dorcas:
 1. Skąd wziął się pomysł na bloga?
Pomysł na bloga wzięłam z własnej głowy. Zawsze chciałam opisać życie Huncwotów po swojemu !
2. Czy kiedyś chciałabyś wydać własną książkę?
Tak ! Zaliczam to do grona moich największych marzeń ! 
3. Od jak dawna piszesz?
Pisać tak ogólnie to od zawsze ! Na bloggerze jestem od 22.07.2012 (Na Merlina, to są ponad 2 lata ! Nie miałam pojęcia ! Strasznie szybko to minęło )
4. Jakiej muzyki słuchasz?
Rock, Metal itp.
5. Czego boisz się najbardziej?
Nie wiem ! Jestem nieustraszona !
6. Jakie filmy\książki lubisz najbardziej? (rodzaj).
Fantastyka jest całym moim życiem
7. Twoja ulubiona postać literacka\fikcyjna?
Oczywiście Syriusz Black ! 
8. Najładniejsze angielskie imię męskie?
Syriusz ! (Tak jestem psychiczna ! )
9. Kolor jaki opisuje Ciebie?
Cała tęcza...jestem naprawdę zwariowaną osobą !
10. Zwierze, które opisuje Ciebie?
Pies ! Koleżanka nawet kiedyś powiedziała mi, że zachowuję się jak szczeniak !
11. Jakie jest Twoje hobby? 
Pisanie, taniec i granie ludziom na nerwach !

 A nominuję ! (fanfary w tle...) :
Nikogo ! 
Niestety nie mam czasu na wymyślanie pytań, bo piszę dla was notkę ! 

Jeszcze raz dziękuję kochanej Dorcas za nominację ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz