wtorek, 21 stycznia 2014

Przepraszam !

    Moi kochani bardzo was przepraszam ! Już praktycznie minął miesiąc odkąd napisałam notke.Wiem, że to strasznie długo, lecz szkoła mi na to nie pozwala.Musiałam się popoprawiać z kilku dość ważnych przedmiotów (w tym ta okropna matematyka ! ). Prawdę mówiąc kolejnej notki mam tylko początek...dobre i to, bo gdy już mam początek zawsze jest mi jakoś łatwiej pisać resztę.Za to obiecuję wam, że wezmę się w garść i w weekend dodam tą notkę choćbym miała ją pisać w środku nocy ! Trzymajcie za mnie kciuki.Pozdrawiam was serdecznie i dziękuje wam bardzo za wszystkie komentarze. Wczoraj przeczytałam je jeszcze raz i dzięki nim wpadło mi kilka pomysłów na notki.Gdy wam się coś podoba ja mam więcej pomysłów ! Dziękuje wam jeszcze raz kochani jesteście.

2 komentarze:

  1. No to trzymam cię za słowo i wierzę ,że w weekend dodasz notkę.

    Piszesz ,że wszystko przez szkołę.To mnie zainteresowało.Jestem w 3 gimnazjum i niedługo czeka mnie wybór szkoły.Jesteś już w szkole średniej?Jeśli tak to możesz mi napisać czy jesteś w liceum/technikum.Jaki kierunek ?Czy angielski jest trudny i czy żałujesz ,że wybrałaś ten profil.A tak przy okazji.Ja też nienawidzę matematyki.To zło:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha oj nie nie... powiem ci że jestem w drugiej gimnazjum dopiero;) chodź nauki mam naprawdę dużo.Tak matmo to zło...tak samo jak fizyka ! XD

      Usuń