wtorek, 11 grudnia 2012

Złe wieści...

Hej jestem wściekła ! Bardzo was przepraszam i to bardzo ale mój jakże kochany komputer nie pozwala mi na dokończenie kolejnej notki , a była już prawie skończona :(. Problem nie wiem jeszcze jaki ale ja i mój brat podejrzewamy , że procesor po prostu już mi nawala...ech tata ma zabrać jutro laptopa do naprawy ale nie wiem co z tego będzie.Więc nowych notek nie będzie dość długo mam nadzieję , że nie będziecie na mnie wściekil za to...bo już dawno bym opublikowała 13 rozdział lecz nie pozwala mi na to komputerek.... . Ech jest to też łączne z moim opóźnieniem czytania i komentowania waszych blogów...Oczywiście to nadrobię :) . Więc jeszcze raz przepraszam i proszę abyście się ze mną modlili , aby laptopa mi naprawiono ! 
Pozdrawiam was... acha i jeszcze jedno mam w planach dodanie nowej strony.Będzie to się nazywać ,, Pytania do Arvis '' Będziecie tam mogli zadawać mi różne pytania aby mnie lepiej poznać...oczywiście zrobię to tylko jeżeli będzie wam się ten pomysł podobać. Więc napiszcie w komach czy wam się podoba czy nie.No dobra to tyle módlcie się ze mną ! Pozdrawiam was cieplutko ! :) 

3 komentarze:

  1. Va fangulo! Puttana! Mamma mia... non mi piacerebbe tui idea. Hope you'll continue again soon, but meanwhile... :D http://www.czy-to-mozliwe.blogspot.com/ and http://www.syriuszilily.blogspot.com/ Weny i wracaj szybko, Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. Zepsuty komputer... Najgorsze co nas może spotkać, żyć mu ode mnie zrowia :)
    Tymczasem zapraszam na 7 rozdział na
    malfoy-issue.blogspot.com ;) gdy już będziesz miała jak zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w naprawach :) Sama przez to przechodziłam, trwa strasznie długo.. Dużo cierpliwości i weny życzę!

    Pozdrawiam serdecznie,

    Liley :)

    OdpowiedzUsuń