sobota, 20 października 2012

Takei małe info ! :P

Hej no więc hmmm... od czego by tu zacząć.Może na początek ta smutna wiadomość...no tak dawno notki nie było ,bo niestety się jakoś zacięłam i nie mam czasu na jej pisanie.Pomysł na nią właściwie mam , ale gorzej z napisaniem , lecz postaram się ją napisać jakoś w tygodniu , a teraz to co mnie bardzo ciesz i za co wam dziękuje , bo na mojego bloga było już ponad 1000 wejść z czego jestem bardzo szczęśliwa , bo myślałam , że w życiu do tego nie dojdę a tu miła niespodzianka.Wasze komentarze też mnie bardzo uszczęśliwiają.Wiecie jakie dla mnie to szczęście gdy widzę chociaż jeden komentarz pod opowiadaniem ? Po prostu skaczę z radości gdy widzę ,że moje opowiadanie komuś się podoba.No a co do mojej ortografii i interpunkcji to staram się jak mogę ale wiecie jak to jest...No dobra już was nie zanudzam i na serio wielkie dzięki że tu wchodzicie jestem z tego bardzo zadowolona :) .

7 komentarzy:

  1. Dobrze, że już niedługo napiszesz coś nowego. Widać, że masz potencjał na całkiem niezłą pisarkę :) Nie przejmuj się interpunkcją i ortografią, z czasem wejdą Ci w nawyk :) Przeczytałam ostatnie trzy rozdziały i jest fajnie i ciekawie. Mogłabyś mnie iformować o nowych notkach??? Chętnie poczytam :)
    Pozdrawiam i weny, weny, weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kolejna notka? Nie mogę się doczekać.
    Mam pytanie. Będziesz opisywać całe życie Syriusza od piątej klasy czy tylko to co działo się w Hogwarcie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy notka się pojawi nie wiem nie mam weny w ogóle...ale na szczęście mam jej połowę jak na razie. A co do Łapy to mam w planach opisywanie jego całego życia od piątej klasy ale nie wiadomo jak mi to wyjdzie...Więc Hermiono proszę wytrzymaj jeszcze trochę postaram się ją dodać jak najszybciej !

      Usuń
  3. Hej, bardzo mi się podoba Twój blog! Dodaję go do ulubionych i z pewnością będę śledzić :) Tak jak Ty jestem fanką Harry'ego. MOże więc miałabyś ochotę zacząć śledzić również moje opowiadanie, o własnej wersji wydarzeń i zaskakującym wątku miłosnym? Skupię się przede wszystkim na dwóch bohaterach- moim ulubionym Severusie i jak podejrzewam Twoim ulubionym, a fascynującym mnie Syriuszu. Ciekawa jestem co wyjdzie z naszych opowiadań ;) Jeśli tylko zechcesz, to serdecznie Cię zapraszam : http://sara-abel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Arvis :) Bardzo się cieszę, że mnie odwiedziłaś i jako pierwsza dodałaś rzetelny komentarz pod moim opowiadaniem ;) Specjalnie dla Ciebie napisałam od razu nową notkę, w której Sara doświadcza nieprzyjemności ze strony Snape'a, ale również jej rozmowa z Syriuszem będzie bardzo emocjonalna i okaże się dla mojej bohaterki nieco bolesna ;) Mam nadzieję, że dodasz wkrótce nową notkę ;) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i zapraszam ponownie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam przedstawić przede wszystkim wahania Syriusza, jego rozgoryczenie i emocjonalne zachowanie ;) Z jednej strony potraktował ją nieładnie, ale z drugiej zaś nie ma mu się co dziwić ;) Co do Snape'a- właśnie napisałam rozdział 6, w którym też odgrywa pewną rolę... Jej, tak się cieszę, że podoba Ci się na razie moje opowiadanie ;) Mam nadzieję, że kolejny rozdział też chętnie przeczytasz, mimo tego, iż Syriusz się w nim nie pojawia.

    (http://sara-abel.blogspot.com/2012/11/rozdzia-6.html)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie czekam z niecierpliwością na Twój rozdział :*

    Co do Syriusza i mgo opowiadania- zdradzę Ci, że w którymś z najbliższych rozdziałów zachowa się bardzo źle, co otworzy oczy Sarze na wiele spraw i dzięki czemu zostanie pewna bariera między nimi przełamana. Swym zachowaniem skłoni nawet dziewczynę do zwierzeń, a okaże się, że Syriusz wie o niej dość sporo....

    Co do Snape'a- on też ma jakieś szczególne znaczenie w jej życiu już od dnia jej urodzenia. Zawarł pewien pakt, który jej dotyczy.

    To by było na tyle ze zdradzanych tajemnic :*

    OdpowiedzUsuń