czwartek, 2 sierpnia 2012

Informacja :)

Hej mam dziś dla was parę informacji ! 

Przepraszam za to że nie ma notki ale miałam małe problemy techniczne z komputerem.Ale już jest wszystko okej i postaram się jak najszybciej dodać nowe opowiadanko.

Droga Sweetnes  bardzo dziękuje za rady dotyczące bloga naprawdę przydadzą mi się one i postaram się do nich zastosować.Jak widzisz dodałam już strony ale mam mały problem bo chciałabym powiększyć napisy które je oznaczają.Chodzi mi o to żeby np napis Bohaterowie nie był taki mały tylko większy Wiesz może jak to zrobić ?

Szablon tak wiem jest okropny chciałam znaleźć jakiś ładny ale nigdzie nie widziałam takiego który by mi się podobał.Więc może ty byś mi zrobiła jeżeli umiesz:)

Dobra to na tyle na razie :)

1 komentarz:

  1. Ależ proszę bardzo :) Byłam na wyjeździe i nie byłam w stanie Ci odpisać.
    Co do Twojego problemu : Wiem, jak to zrobić. Musisz wejść w Projekt/Dostosuj. Klikasz tam i masz Zakładkę ,, Zaawansowane ". Przejedź trochę w dół i masz tam coś takiego jak Tytuł Gadżetu i Tekst Gadżetów. Należy na to kliknąć. Wówczas możesz zmienić czcionkę, jej wielkość i kolor.
    Pomogłam? Mam nadzieję :) Jeśli nadal nie rozumiesz to pisz.
    ______

    Nie, niestety nie zajmuję się grafiką. Bardzo mi przykro. Jednak te adresy, które Ci podałam naprawdę kryją dobre szablony. Szukaj dalej, ale możesz też zamówić u jakiejś szabloniarni, np. by-elfaba.blogspot.com lub szablonownica.blogspot.com :)
    Radzę Ci też zmienić napis z ,, Strony " na Menu :) Wygląda to lepiej, naprawdę.
    Napis na belce aż woła o pomstę do nieba. Brakuje mi tam dużej litery na początku, przy ,, Syriusz " i kropki po ,, sprawa ".
    Pozdrawiam i dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń